Zwroty i reklamacje

ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

Otrzymany towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić produktu. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.

Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia. Przy zwrocie tylko części zamówienia koszty dostarczenia zwracamy proporcjonalnie do ilości zwracanych towarów (np. przy zwrocie połowy zamówienia zwracamy połowę kosztów dostarczenia). Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

Zwrotu towaru do Nas można dokonać poprzez odesłanie towaru na adres:
Obuwie Dziecięce, Katarzyna Hnatczuk
ul. Stanisława Staszica 1B
56-100 Wołów
Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny tutaj:

Uwagi:
1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
3. Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.
4. Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.

REKLAMACJE

Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić korzystając z formularza znajdującego się poniżej. Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem.

Reklamowany towar należy wysłać na poniższy adres:
Obuwie Dziecięce, Katarzyna Hnatczuk
ul. Stanisława Staszica 1B
56-100 Wołów
Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz reklamacji dostępny tutaj: Formularz reklamacji

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci także koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu (wyliczone w oparciu o cennik Poczty Polskiej dla paczek pocztowych ekonomicznych). W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy.

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:
- części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,
- starte lub przetarte spody obuwia,
- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
- niedopasowanie obuwia do stopy,
- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),
- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,
- naturalne zużycie obuwia,
- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),
- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,
- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,
- zapach obuwia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl